Reklamáció és áruvisszaküldés

Amennyiben a termék nem felel meg az Ön elvárásainak, a kézbesítéstől számított 14 napon belül vissza küldheti azt, hibátlan állapotban. Abban az esetben, ha azt gyanítja, hogy a termék a szállítás során megrongálódott, azonnal, de legfeljebb a kézbesítést követő 2 napon belül küldjön egy e-mailt a hello@lavly.hu e-mail címre, amiben csatolva fotókat küld a csomagról és a megrongálódott termékről. Mi a többiről gondoskodunk.

Áru visszaküldés

A termék nem felelt meg az elvárásainak? A kézbesítéstől számított 14 napon belül vissza küldheti hibátlan, nem használt állapotban. Elegendő, hogyha a sértetlen, ép, eredeti csomagolásban visszaküldi együtt a megrendelés számával és az információval, hogy a vásárlási szerződéstől visszalép. A befizetett összeget visszatérítjük Önnek arra a bankkártyára, ahonnan a fizetés történt. Abban az esetben, ha más kifizetés is történik, elég megadni a bankszámlaszámot (gondolat jeleket beleértve), amelyre a befizetett összeget elküldhetjük.

Kérjük, a teljes árut olyan csomagolásban küldje el, amely a sérüléstől megvédi azt.

Rendelését Csomagkuldo.hu átvevőhelyei egyikén adhatja le visszaküldésre! Több, mint 700 hely bármelyikén leadhatja azt. A következő linken találja a helyek listáját: https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek

A feladásnál ID93223233 kódot, illetve a webshop nevét kell megadnia - Lavly.hu 

Amint a termék visszaérkezik hozzánk, a befizetett összeget visszautaljuk számlájára. A reklamáció érvényesítése érdekében kérjük küldje el a következő adatokat a hello@lavly.hu e-mail címre:

Sérült termék

  • A megrendelés számát, amely a reklamált terméket tartalmazza.
  • A reklamáció okát (a meghibásodás leírását, stb)
  • A sérült termék és csomagolás képeit, amiben az áru Önhöz érkezett.

Nem működő termék

  • A megrendelés számát, amely a reklamált terméket tartalmazza.
  • A reklamáció okát (a meghibásodás leírását, stb)

Kérjük küldje el a teljes reklamált terméket  (ne csak a sérült részt) olyan csomagolásban, amivel megvédi a további sérülésektől.

A reklamációhoz kérjük írja meg, milyen megoldást lenne Önnek a legmegfelelőbb. Két lehetőséget kínálunk:

  • Pénz visszafizetés (kérjük csatolja  az ön bank számlaszámát (gondolat jeleket beleértve), ahova vissza utalhassuk a befizetett összeget. Abban az esetben, ha bankkártyával fizetett, az összeget visszaküldjük a kártyára.
  • Termék csere (nem mindig tudjuk a termék cseréjét bebiztosítani, de mindent megteszünk azért, hogy a beszállítók segítségével megszerezzük az Ön által megrendelt terméket, immáron 100%-os állapotban).

A reklamáció kiértékelésről hamarosan értesítjük, legkésőbb 3 nappal a reklamált termék visszaérkezése után. A reklamáció eredményéről e-mailben értesítjük. Telefonos reklamációt nem fogadunk el. Az árut, amely magyarázat nélkül érkezik meg hozzánk, visszaküldjük.

Reklamációs eljárás

Az árura a bizonyos feltételek és a határidő alapján garancia vonatkozik, ami az egyes termékek garancia leveleiben megtalálható. A minimális garancia határidő 24 hónap. A jótállási határidő a termék átvételétől történő naptól számítódik. Abban az esetben, ha a termék hibájára a jótállás vonatkozik, a vevő a javítást közvetlenül az eladónál kéri.

Minimális jótállási határidő

Fogyasztási cikkek értékesítésekor a törvény szerinti garancia idő 24 hónap, kivéve, ha egy speciális jogi szabályozás hosszabb időtartamot ír elő. Ha a termékre hosszabb szavatossági időtartamot írnak elő, annak hosszát a számlán vagy a jótállási és szállítási bizonylaton meg kell jelölni.

A garancia feltételei
Javasoljuk, hogy a vevő azonnal ellenőrizze az árut, miután megkapta. Ha károkat észlelnek, a károkról részletes leírás kell, hogy készüljön, és az eladó köteles engedményt adni a szállításra, esetleg egy másik hibátlan terméket küldeni a sérült helyett. A termék szállítása során okozott mechanikai károsodásokra vonatkozó későbbi igényeit már nem tudjuk elfogadni.


Az áru reklamációja

Az árukkal kapcsolatos panaszokat a Ptk. És a Fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései szabályozzák. Az áru helyrehozhatatlan hibája esetén (egy felhatalmazott szervizközpont írásbeli értékelése alapján, ha a termék jellege ezt megköveteli), az eladó köteles az árut ugyanazon darabra cserélni, vagy a már kifizetett árut teljes árát visszatéríteni.